dag 1 i skolan!!

dag 1 i skolan avklarad. men imorn börjar allvaret då börjar vi följa schemat:(

men det kommer att bli kul ändå har saknat skolan som fan . denna termin har vi skönare lektioner. drama o grejer hahah det hade vi inte förra året alls.


juste nya 1:a ser äldre ut än våra 3:or hahahha det ser så roligt ut. killarna är väl sådär men tjejerna är woooow varning varning vill sätta på ihihihihi:D

men nu ska jag vila en stund kolla på film o chilla o komma ner i varv innan de e läggdags.,:)





xoxo felicia

Postat av: mysan

Har du mkt tankar innan du somna? skrev precis ett inlägg som har rubriken "mina tankar på natten.." läs de gärna och känner du igen dej så finns jag om du vill prata!

förlåt om jag störde ville inget illa!

kram

2011-08-22 @ 22:58:40
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback