FÖRLÅT!!!!!

jag vet att jag är en svikare... men asså så e de när man åker hemifrån tidigt o kommer hem sent för att man varit i skolan. sen träningen.


men ialla fall. idag i skolan nästan alla hade psykos jag lovar, asså psykos i högsta grad ok??.. men ialla fall det va roligt. jag kunde typ inte sitta still asså. sen jag va shit trött som fan. men hängde med på lektionerna ändå. sen åt ja lunch sen lektioner.. sen stan handlade parfym till mamma. efteråt va det träning som gällde :D


så nu e jag hemma igen. sitter upp på min säng och bara njuter av livet:) snackar med killen..... varning ni läste inte det där.... hahahha...

men ialla fall o massa andra kompisar. vill bara somna o typ vakna upp o de ska va fredag. inte för att jag vill slippa skolan utan för att jag vill att det ska va fredag för jag har värsta planen för fredag.. vad får ni inte veta innan fredagen e slut hihi:D


men nu ska jag sova:)





( saknar tiden med dessa människor asså)


xoxo felicia

Postat av: nattah - foto, vardag osv -

fin blogg! kika gärna in min :)

2011-08-25 @ 01:26:53
URL: http://nnattaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback