första skoldagen i 2:a ring:O

*ibland känns det som om tiden går väldigt väldigt fort*

ja kära vänner, idag börjar jag andra året i gymnasiet. i min skola. där vi lagar mat o har lektioner.
idag vet jag inte riktigt när jag slutar men jag tror jag slutar innan 3 ialla fall. det hoppas jag att jag gör.

jag vet inte va dagens outfit blir. men jag har klippt mig. då menar jag rakat av andra sidan av skallen. hihihi  det trodde ni aldrig om mig. men det har hänt. :) min killkompis da att jag såg ut som en negerpunkare. tycker jag lät roligt.:) jag kanske ska satsa på den karriären. som punkare ett tag hihihi.


va skulle ni tycka om det?? om jag gjorde det?? skulle ni gilla?:O

( i told ya)




xoxo felicia

Postat av: isak

neeeej!!!! min älskling är dancehall queen inte punkare <3

2011-08-22 @ 11:14:52
URL: http://onejavo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback