SLUTA SÄG ATT ALLA HATAR ER OCH HUGGER ER!!!

*tro aldrig att du är hatad för att du är perfekt*


asså seriöst... jag börjar tröttna på folk och deras "alla hatar mig omg kan nån tycka synd om mig" rop...

asså att skriva på facebook elr på bloggen elr nånstans... att alla hatar en är bara så omoget.

det finns alltid anledning till vrf folk hatar en elr sviker en.
som jag skrev o jag alltid säger "du blir behandlad så som du behandlar dina vänner" om du går bakom ryggen på dina vänner speciellt dina kusiner elr nån i familjen o e falsk. en dag kommer det komma fram o då jävlar kommer du få ett helvete. när du ljuger för dina vänner och hugger dom i ryggen. en dag kommer dom hugga dig då kommer du säga " alla hatar mig"

konstigt din jävla idiot. har du nån gång tänkt "vad har jag gjort för fel" och då menar jag inte den där vad har jag gjort som oskyldigt utan tänk riktigt efter så kommer du få ditt jävla svar på vrf alla hatar dig o hugger dig. nånstans måste allt börja innan du blir huggen . ibland e folk idioter o hugger utan anledning. men om du blir huggen utav riktiga vänner som funnits där även om det varit svåra tider så tror jag det handlar mer om än att dom bara vill svika dig..... ja jag vet att jag e drama queen men seriöst.. tröttnat på att läsa detta varje dag. skärp er för en gång skull.

e det nån som håller med mig???? Elr e jag ute o cyklar?





xoxo felicia

Postat av: michaela

Indeed!

2011-08-31 @ 08:56:57
URL: http://michysen.blogg.se/
Postat av: Ofelia

Sant..

Btw, du är sjukt vacker! (:

2012-01-31 @ 15:54:54
URL: http://orangeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback