sü kul!!<33

japp idag vaknade vi 9 för frukost. sen efter sü gjorde vi massa olika sammarbets övningar. det va skit kul:) jag njöt av det och hade roligt ialla fall.

jag längtar efter min familj och mina vänner ändü fast jag har kul här. men söndag kommer jag hem igen. fy fan va skön.dü önskar jag ocksü att min familj kommer vara hemma.

men men jag hoppas att ni har en underbar tid i sverige ialla fall. det är ganska mycke engelska . jag har massa bilder till er när jag kommer hem sen som ni ska fü ja lovar;) i love u alla mina läsare. ni är sü trogna och underbara. vill ni skicka idolbilder kan ni skicka in dom pü

[email protected]  den är min hotmail. bara skicka in dom där sü kollar jag in dom:)


xoxo felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback