träning imorn<333

*man blir själv glad av att göra andra glada*

japp som rubriken säger. ja ska hålla i lektionen imorn. men ska bara va där i 2-3 timmar sen måste jag dra..

vart ja ska drakan ni skita i för det är inte er ensak ihihihi. jag vet att ni är nyfikna men jag kommer inte säga vart ja ska nånstans så ingen ide o fråga:) ni får veta när JAG vill berätta.
 
jag har grova problem... jag är sömning hela tiden. idag kom jag hem efter skolan och sov och jag e fortfarande trött.. helt sjukt. men men.. sen så blir jag alltid helt konstig efter maten i skolan. vet inte vrf men så e de.


sen har jag blivit sjukt snäll mot alla som jag inte gillade hahaha. men men det är en annan 5:a. men nu ska jag sova snart tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg till er. men den blev lång:)


juste jag har kök imorn också glömde skriva det:) första kökpasset efter lovet. aa vi får se hur det kommer kännas. att vara i köket som en 2:a i gymnasiet hihi. våra 1:or är helt gulliga jag lovar. asså man kan inte sluta le när man ser dom. speciellt killarna oupsi daicy hhahahah:)


( jag i skolan, när vi fick besök av en kock från england elr vart de nu va)


( hihiih)


xoxo felicia

Postat av: josefinjeanette

Kika in i min blogg, lottar ut tre presentkort, 2000kr,1000kr och 750kr!!!!

<3

DIREKT LÄNK:http://reloadmee.blogg.se/2011/august/vinn-2000-kr-1000kr-eller-750kr.html#comment

2011-08-26 @ 10:51:52
URL: http://reloadmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback