<3 harry potter

* never say never*

japp nu e jag hemma igen. va i stan och träffade pim o kriiw vi skulle gå på bio. men de fanns inga platser bredvid varandra, så vi köpte biljetterna idag inför imorn:) ska bli så kul men vi ska kolla på dagen.sen ska vi på summer jam på kulturhusets tak i stan,

efter det vet jag inte va ja ska göra. men ja hoppas ja hittar på nåt kul.

ialla fall. efter att ha köpt biljetter möte vi krille och åkte till barkarby till kriiw och badade. dom badade inte ja för jag har lingon vecka som man säger på ett finare språk. hihihi

nu e jag hemma igen o ska kolla på nån film:)

juste filmen vi ska kolla på imorn är Harry potter 3D hihi.

menmen nu ska ja dra:)


( en väns bil)

xoxo felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback