bilder/text<33


( kevin e helt död)


( dåligt väder får mig att tänka mycke)




( så vackert)


( ihihi alltid bra o ha)


det va lite bilder på oss på väg till västerås när vi satt på tåget.
sen blev det inte så mycke bilder när vi va där. vi hade så jävla kul så det inte e sant, men va tvungna att åka hem på lördag allts dagen efter.:(



nu e det söndag och jag ska tvätta och städa mitt rum. blir middag med familjen, messar med mr x.  han e inte hemma. kommer hem på onsdag samma dah som jag kommer hem från jobbet. då ska vi ses:)

Juste! tappade bort min plånbok igår så jag e fett med ledsen just nu. orkar inte med massa skit längre. detta är bara jobbigt. allt ska hända mig liksom:(


xoxo felicia

Postat av: Liljestraand<3

Jätte fin blogg! :) kika gärna in på min och lämna en kommentar! :)

2011-07-17 @ 21:27:59
URL: http://liljestraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback