chill dag hemma<3

*home sweet home*

jag  e hemma nu efter en vecka med alla jobbiga snorungar. och efter en vecka med polacker som nu är mina vänner. dom är verkligen underbara människor. jag ska till polen nästa år med miriam,kriiw och alejandro.
då ska vi till deras summer camp. det kommer bli kul tror jag.


ialla fall. nu e ja hemma och sitter o kollar på tv. kollade nyss på en film med will smiths son. nu ska jag kolla på en film med dom båda i den. filmen heter " jakten på lycka"  jag e så utmattad men va fan. en chill dag skadar inte. jag får städa mitt rum imorn. och göra om den. vill göra om mmitt rum. den känns inte som mitt rum riktigt. måste ut med lite saker. måste möblera om mitt rum.


jag e ensam hemma. känns lite tomt men men, pappa kommer hem om några timmar. ja funderar på att dra ner o köpa kebab till middag men asså jag orkar inte. så lat e jag liksom. :( hahahah.

felicia har bestämt sig för att träna mer på dansen och sen så ska jag börja gymma på riktigt. men vi får se hur de går. ni vet såna som jag vill mycke. men de e sällan jag verkställer de jag vill liksom.


men men

jag kom på en sak jag kanske drar till R senare. han ska till norrtälje imorn. så tänkte säga hej då:)




xoxo felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback