DAG 05-En person jag inte kan leva utan

*ibland e de bra o va lite ego*


en person ja inte skulle kunna leva utan om man tar bort familj o vänner e de mig själv liksom.
 de e sanningen. tänk om felicia inte skulle finnas då jag skulle dö. fattar ni. fanns inte min kropp skulle min själ inte existera. skulle min själ dö skulle inte min kropp finnas liksom. så daa.

asså inte för o va ego. men jag e faktiskt snygg,het,normal,galen,bitch,snäll,helig, jag e allt man kan önska sig liksom av det bästa så:) kiss my ass bitches.


så jag e faktiskt mig själv just nu. o när ja e mig själv är ja ego hihihi. har du synpunkter skriv inte dom för jag bryr mig inte:) så slösa inte din tid på att skriva till nån som inte bryr sig om va du tycker hihihi:) bye bye


:)








xoxo felicia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback