DAG 07- Fobier

* ibland så kan fobier inte bara vara djur elr nåt sånt*

heeej bloggen!!!!

saknat mig?? de klart alla saknar mig.


jag har fobier mot 2 saker. falska horor o ormar.

falska horor:  det är såna som låtsas vara dina vänner sen går och snackar shit bakom ryggen på dig, sen när du frågar så säger dom aldrig sanningen. dom kommer och är dina vänner när du har nåt dom vill ha sen så när det är slut så e dom inte dina vänner längre. asså jag kan inte skriva mer, för tårarna rinner, jag tänker på så många vänner som jag kastat från mitt liv, asså dom vet inte va dom håller på med. men man kan inte hjälpa dom heller.


ormar: fy fan va äckligt. tänk dig att dom kan döda dig genom att krama dig. fy fan va äckligt. jag ryser när jag skriver om dom asså fy fan:O :( orkar inte fan...





xoxo felicia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback