DAG 08-Senaste gången jag grät och varför?<3

*cry me a river*

wooow senaste gången jag grät va faktiskt igår liksom...

grejen e att allt handlade om att ja mådde lite piss igår. elr lite o lite jag mådde mycke piss. det va inget med mina röster i skallen utan det är att jag är sjuk.

småfebrig,yr,illamående och sen så hade MR X gjort nåt som fick mig att må ännu mer skit. därför började jag råta för ja visste inte va ja skulle göra liksom., det blev bara för mycke för mig.



xoxo felicia

Postat av: sara

felicia du är en stark kvinna som klara allt du vill. låt inte små saker bryta ner dig. även om dom gör det så vet du att du kan resa dig upp igen

2011-07-31 @ 18:14:51
Postat av: Cleopatra.Ghetto.Princess

Be strong gilr! ;) <3

2011-08-01 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback