Dag 1 i kulturhuset:)

* man märker hur invandrare uppför sig när man har varit med dom  i knappt 12 timmar*


jag sitter i kulturhuset i tjejerna rum. det enda som skiljer oss från killarna är en drag vägg som finns i mitten.
vi har varit här sen 10:00 på morgonen.

Jag och tjejerna har lagat mat och stressat för att vi hade så kort tid tills polakerna skulle komma.
men nu så har dom varit här och ätit o vi har snackat lite o lekt nu e dom på deras hotell o ska fixa sig inför festen som vi ska ha om en halvtimme. våra barn ligger på madrasserna och typ leker med varandra o slåss och håller på.

vrf kan inte invandrare uppföra sig när dom är tsm eller är med vuxna. den är s respektlösa barn och sånt just nu.  jag undrar hur jag och miriam ska klara av att vara med dessa ungar i en vecka.. men men ialla fall.

jag sitter just nu och tråkar ska sminka mig väldigt snart. men tänkte lägga in ett inlägg. se




xoxo felicia

Postat av: Anonym

fast du inte börjat blogga på ordentligt så gillar jag redan din blogg

2011-07-10 @ 21:07:05
Postat av: mm

du e själv invandrare så hur fan kan du sitt o snacka så ? -.-

2011-07-17 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback