DAG 2-min bästa vän<3

* detta blir så svårt men de finns en person i mitt liv som ja kan klassa som bästa vän.*


den här personen betyder allt för mig. hon har alltid funnits där för mig. spelar ingen roll va ja ska prata om. hon ska alltid finnas där. hon ä en stark person. hon har klarat av dom flesta mål hon satt i livet. det är så starkt av henne. hon är 2 år äldre än mig. men ändå så känns de ibland som om vi e tvillingar:)

min första tatuering står för henne:) och jag ångrar inte alls den. inte för 5 öre. vi har bråkat 1 gång i hela vårt liv. men de gick snabbt o reda ut. man kan inte bli sur på henne. hon är så gullig. hon får en att känna glädje för hon e så knäpp,smart o helt underbar, vacker e hon också o självkär hahahahah.

men som sagt min bästa vän är min kusin mathy nzinga




xoxo felicia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback