ENSAMHET!

* sitter i min ensamhet o längtar hem*

jahapp då va man i möja, slutade jobbet vid 4:) sen har jag bara suttit i stugan och hunnit kolla på en film. vill kolla på en till, men jag e så fucking röksugen. så de inte e sant.

men men tror jag kan hålla mig tills imorn. då åker jag till sthlm igen. o ska träffa kevin. då ska jag fan i mig tvinga han o fixa cigg till mig.

detta är första gången jag sover själv. undrar hur de kommer gå när de blir mörkt ute...

stugan ligger typ halvt in i skogen.... det är så läskigt tycker jag.


men men imorn e de sista arbetsdagen. upp halv 10 ska börja jobba halv 12. jag öppnar. sabina ska vara här o hjälpa mig imorn. men nu ska jag kolla på mer filmer. o snacka med kim o isak.





xoxo felicia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback