nattbloggning!<3

* bara för att....*

bara för att jag e snäll betyder det inte att jag e din bitch
bara för att jag är vänlig betyder det inte att vi är vänner
bara för att jag är en god vän betyder det inte att du kan utnyttja
bara för att jag är som jag är betyder det inte att du känner mig.


* för att...*

för att jag valde dig betyder det inte att jag är svag
för att jag älskar dig betyder det inte att jag är billig
för att jag kommer till dig betyder det inte att jag är din madrass
för att jag förlåter dig betyder det inte att jag är hund.


*kärleken jag gav..*

kärleken jag gav dig var inte falsk
kärleken jag gav dig va inte till salu
kärleken jag gav dig gav jag inte andra
kärleken jag gav dig var inte att leka med
kärleken jag gav dig va inte till besvär

* mitt hjärta...*

mitt hjärta är ingen leksak
mitt hjärta är inte nån papper
mitt hjärta kan blöda
mitt hjärta är sönder
mitt hjärta kan gråta
mitt hjärta tål inte mycke.
mitt hjärta är svag.

* du sa...*

du sa att du älskade mig
du sa att du fanns där
du sa att jag va din
du sa att jag gav dig luft
du sa att jag va speciell
du sa att jag skulle va din
du sa att förevigt
du sa att jag va din värld
du sa att ingen va bättre än mig
du sa att livet va tom utan mig
du sa att jag va din vägledare



allt som står där uppe... va hände?? jag behöver svar. kan du förklara för mig, för just nu är jag vilse, ensam i skogen hittar inte tillbaka ensam i mörkret ser inte ljuset, kan du lysa upp min värld igen för mig snälla.




xoxo en vilsen tjej.




Postat av: ebba

sv; haha, ja sommaren kommer nog inte vara så länge.. men detsamma! :D

hihihihi ^^

2011-07-31 @ 10:20:59
URL: http://ebbakarlsson.devote.se
Postat av: Cleopatra.Ghetto.Princess

WOOOORDS BROLLE ME LOVE IT! BOYS ALSSÅ KNASS! <3

2011-08-01 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback