samhället<3

* samhället är vår största smärta*

under tiden jag va på dansläger så pratade vi om en massa saker dom stunderna vi barnen va själva utan vuxna. nån dag blev jag sur och tyckte att alla skulle säga sanningen om vad som hade hänt. sen kom ämnet Homosexuell upp. och jag satt och tänkte. det är inte lätt o va bög i vårat samhälle. alla hatar en. ingen vill vara med en. men det är helt ok o vara lebb.

Lebb:
alla finner det sexigt att 2 tjejer håller på med varandra. man ser det överallt. på tv. på fester. överallt.
men det är ju vår sexuella läggning som alla har börjat driva om. till och med icke lesbiska tjejer håller på med varandra för att impa på ett par killar dom vill ha. men seriöst. om 2 lesbiska kompisar ser 2 andra tjejer hålla på och dom börjar gilla er och försöker komma nära. hur reagerar ni då??

ni kallar oss för äckliga och massa skit. men sluta låtsas då.


Bög: ingen finner det sexuella i att vara bög. när man kollar på filmer och bögar är med så e det alltid dom som blir mobbade och misshandlade. och man framställer alltid bögar som dom svaga. men seriöst vet ni hur många bögar de finns som e starka och inte alls beter sig så kvinnligt?
man ska aldrig underskatta nån för dens sexuella läggning.

jag personligen älskar bögar. dom förstår en mer än tjejer och killar gör. dom är underbara människor som har känslor. som har ett starkt hjärta. jag sulle bara vilja umgås med bögar och lebbar.



jag är bisexuell. och jag kan lova att det iinte ät lätt att vara det som afrikan. ingen acceterar en. inte ens min mamma kan glömma och acceptera det. hon har fortfarande svårt med mig. men jag trodde hon visste det. jag har alltid varit annorlundaa som liten.



amir e bög han använder smink o sånt, han pratar som en tjej.


( felicia e bisexuell. men jag e mer åt killarnas håll. förut va de tvärtom)

xoxo felicia

Postat av: Anonym

när märkte du att du va bisexuell?

2011-07-13 @ 11:32:27
Postat av: Anonym

Det är inte naturligt att ta en kille i röven. Tanken får mig att spy. Fy fan va äckligt

2011-07-13 @ 15:15:33
Postat av: Sheiila *

jag är bisexuell och jag ser inge fel med att va det :D älskar din blogg! <3

2011-07-13 @ 22:44:37
URL: http://sheilaponciano.blogspot.com
Postat av: jasmine

Söt blogg! Gjort något kuligt nu i sommar? :D

2011-07-14 @ 13:48:40
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: jasmine

Söt blogg! Gjort något kuligt nu i sommar? :D

2011-07-14 @ 13:48:41
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: princess

snygg blogg :)

2011-07-18 @ 17:10:31
URL: http://princessmelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback