sanningen om sanningen!

en sak slog mig.

alla vill höra sanningen om andra men aldrig sanningen om sig själva.
för varje gång sanningen kommer fram om att nån gjort dittan elr datten, då jävlar ska alla stockholms bitchar öppna sina munnar. men när sanningen ska fram om dom då helt plötsligt så tycker dom att alla hatar dom o har nåt emot dom.

vrf är det så?

antingen är dom fjortisar elr så har dom seriösa problem.

för det finns bitchar som bara lever på att förstöra andras liv, men på ett sätt gillar samhället det, men hatar det på samma gång ändå. jag kan inte riktigt förstå det så den som förstår kan väl förklara för mig lite?

men men nu ska ja ringa till R och skrika på han o dumpa han:)


xoxo felicia

Postat av: Sadaf!

kanske för att många idioter inte har liv och måste alltid se ner på andra för att tro att dom är bättre? :P

2011-07-05 @ 09:54:34
URL: http://sisforsadaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

För att människor är som gamar, de ska alltid lägga sig i andras buisness, det finns skitsnack och falskhet överallt men det är olika hur mycket, en tjej som gillar att snacka skit drar till sig andra tjejer som snackar skit sen blir de mer och mer skitsnack, sanning eller lögn spelar ingen roll men är man med i leken får man leken tåla, sen finns det ju folk som inte snackar om andra men blir utsatta iallafall, vilket är en helt annan femma, kan bero på avundsjuka, uttråkade människor utan liv eller att man helt enkelt ogillar personen. Ja vet inte om man fattar nåt av det jag skrivit, men det är så jag ser på saken iallafall :)

2011-07-05 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback