SHAKE THAT ASS FOR ME!<3

*man måste ínte alls ha en stor rumpa för att kunna skaka*

tja tja bloggen...

idag ska inte ämnet va om skaka rumpa utan de ska vara om hur man blir straffad tillbaka.
hahah min lillasyster hade en kille förut som hon verkligen älskade. hon gjorde allt för den idioten. men han behandlade henne som shit. ( en sak som killar e bra på) ialla fall. det fortsatte länge. och han trodde att han va kung över henne och shit. sen en dag bråkade dom så mycke att han seriöst misshandlade henne och spräckte hennes ögonbryn:O kan ni fatta det?? en kille som slår sin tjej så hårt.


så jag gick in i bilden som storasyster och sa till henne att aldrig mer gå tillbaka till honom. sen sa jag vad som skulle hända honom om han rörde henne igen elr om jag träffade honom. killen lekte allan ballan.

det gick nån månad sen killen skaffade en ny brud o knullade henne utan kondom. då kom största straffet killen är smittad :) så tjejen han hittade va sjuk så hon smittade honom med klamydia:D

nu e han inte så tuff längre elr hur?? ahahah fett synd jävla idiot. jag är så överlycklig så det inte är sant liksom.


hihihihi peace out.




xoxo felicia

Postat av: Cleopatra.Ghetto.Princess

HAHA Fett synd om Killen alsså PAAAARDON HAN E MOBBAD! DÄR FICK HAN.LOOOOVE THE BLOGG F ! <3 :*

2011-08-01 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback