sorry!!

* att blogga är som att upprepa sitt liv fast i ord*

hej alla bloggläsare. förlåt att ja inte har skrivit men jag har varit så upptagen med allt som hänt i kulturhuse. och min dator har fått nån slags damp så den funkar bara när den vill göra de.

ialla fall så har vi varit på grönan med polackerna och på vasa museum. dte gick skit bra. idag va vi i stan o käkade thaibuffe. sen så gick vi runt och shoppade. blev inte så mycke för mig med tanke på att jag blev rånad. vi hade inbrott i kulturhuset dagen vi va på grönan så jag va inte så glad. men va ska man göra. det va inte så mycke pengar. men jag är glad att min dator är kvar ialla fall.

 

polackerna åker hem på tisdag. ja e lite ledsen över det men va ska man göra liksom.- men men jag ska gå nu o hitta på nåt o göra:) puss puss

 

 

xoxo felicia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback