VEM ÄR HORAN HÄR EGENTLIGEN??

* sluta tro mycke om en människa*

ni som kallar mig för hora för att jag lägger upp en bild på mig som e modeltagen. vad tycker ni då om det här???????!!!!

vem e slampig här?

  VS
( JAG?)                                                                          (KISSIE?)



SVARA ÄRLIGT NU!! vart bilden e hittad kommer jag inte säga men ibland folk vill verkligen bli kända. så dom gör såhär med sig själva:O

xoxo felicia

Postat av: jessie

Jag har aldrig sakt att du är en hora, men jag tycker kissie

2011-07-26 @ 23:39:25
URL: http://jjjeeesssiiieee.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tycker personligen att ni båda ser slampiga ut. Jag tycker Varken att din eller kissies bild är lämplig. Hur kan man ens vilja vika ut sig på de sättet som ni gör? Om du kallar din bild för modellbild så måste din fotograf vara väldigt oerfaren!

2011-07-27 @ 07:36:49
Postat av: joss

jag tycker att din bild va charmig i jämförelse med kissies! det ser inte ut som att du vill "visa upp dig" på din bild utan bara att den är lite busig och du har kul. det är min åsikt iaf.

2011-07-30 @ 00:39:41
URL: http://lillakanin.blogg.se/
Postat av: Malin

Bilden på dig tycker jag det inte är fel på, snarare så är det konstnärligt! Bilden på Kissie skriker bara att hon vill ha uppmärksamhet och det är bara tragiskt...

2011-07-31 @ 20:23:19
URL: http://classikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback