Dramaqueen!<33

det visste ni kanske inte va om mig?? att jag va en dramaqueen. oj då jag råkade erkänna det nyss hihi.

nej men jag tycker inte det (lögn) men många säger att jag är en dramaqueen, men daa hallåå nån måste ju vara det liksom. just det är ju kul för jag är ju en dramaqueen och för det så läser jag drama i skolan:) fyfan vilken fin kombination.. vinner nobelpris alltså:D


nej men det är måndag och jag har drama idag i skolan. och det har jag faktiskt just nu så detta är ett tidsinlägg om ni inte visste det hahaha:D suckers.

nej men ialla fall. idag så har jag bara 2 lektioner drama och nånting kommer inte ihåg vad det heter :( bläää. men jag kommer  hem snart då ska jag blogga mer för er. puss puss på er.


( keat jobbar som en cooling)


 ( vännerna i skolan haha)


xoxo felicia



Postat av: ThessF

- tack så mycket! :D hahah okej!

2011-09-05 @ 18:42:21
URL: http://thessf.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så mycket , fin design :)

2011-09-05 @ 19:06:44
URL: http://amandapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback