home sweet home<33

* fuck u and pay me = en text som jag tog från ett utav pittbulls låtar. han sjunger now fuck u and pay me. det har inte med sex o hora o göra. misstolka inte allt ni läser*


tja tja bloggen!

nu e jag hemma från skolan. jag är shit trött o vill bara lägga mig o slappa.. men icke sa nicke. jag ska tvätta och städa sönder mitt rum:) just nu ligger alla kläder på golvet jag ska sortera o fixa det så det ser bra ut.:) sen e de bara o stoppa i tvätten sen  e de rummet som ska fixas. sängkläder bytas dammsugas och torka golvet hihi.
känner mig som en riktig stor vuxen tjej när jag städar. o självklart ska musik spelas när allt detta sker. man kan inte leva utan musik liksom.


men ialla fall.. jag vet inte va ni har för planer inför helgen. fredag så ska jag göra ingenting utom skolan sen dansen. efter vet jag inte än. min barndomsvän ja skulle vara med har fått feber så han e sjuk:( jätte synd för jag saknar honom som fan asså. men lördag blir det jordbro från 9 på morgonen till 11 på kvällen. vi ska dansa o ha möte o massa grejer längtar liksom.
men men jag hoppas ni får en underbar helg. berätta gärna vad ni ska göra??



( tom min barndomsvän)


( sexy mama)


xoxo felicia

Postat av: Emelie

va roligt! :)



Tack så mycket :D

2011-09-01 @ 17:36:53
URL: http://emelieojhedens.blogg.se/
Postat av: Simon Glimholt

Sv; Tack så mycket! haha jo visst är det så =)

2011-09-01 @ 20:59:04
URL: http://simonpixel.webblogg.se/
Postat av: Sheila

fiin han e :(

2011-09-03 @ 00:47:32
URL: http://sheilaponciano.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback