:) yeeey i love the way we do it!


( ub)


jag älskar min dansgrupp som fan. ni är dom bästa som finns. även om vi bråkar o shit så kommer ni alltid finnas där för mig. vad som än händer:D
jag hoppas vi kommer hålla ihop länge och vara vänner för evigt. just nu är vi på ett steg som innebär att hålla ihop elr förstöras. är vi starka tsm kommer vi klara detta tsm. ännu ett test på att bli nånting. shit händer alla. ingen är perfekt. ni är som änglar. charliers änglar elr ska jag kalla er sirrehs änglar hahah:)

nej då ni är DANSENS änglar. längtar till dom dagarna då jag träffar er på träningarna. går därifrån med ett smile på läpparna även om jag kom dit ledsen:)



kolla gärna in min dansgrupps blogg www.unbreakables.blogg.se



xoxo felicia


Postat av: MADDES

Ny vecka och nya tag. Hur har den nya veckan börjat?

2011-09-05 @ 13:25:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback