ohh söndag <3

woow de va länge sen jag skrev på blogen :) jag har haft lov men har ändå inte haft tid o blogga :) <3
ja har en kille nu :) omg han e helt underbar han får mig att skratta o allt. han drickr inte o röker inte så ja försöker o inte röka när jag e med honom. :)

men ialla fall nu e de söndag o imorn e de söndag o idag e de exakt en vecka tills jagfyller 18 år:) jag ska ha en sweet 18 party men den ska va på sommarn:)

men nuska ja dra till min tränare:)

killen o lillasyster :) <3


Postat av: Malin Westman

hejsan!

Härlig och fin blogg du har :)

Skulle gärna vilja göra ett bloglovin byte med dig.

2012-04-16 @ 15:32:45
URL: http://malinwestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej är du och magal syskon eller?:=)

2012-04-16 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback