Falsk!

du är så falsk så jag får ont i hjärtat. du fanns i mitt hjärta. jag älskade dig som en bästa vän. du var en av mina bästa vänner som jag höll nära.. jag har varit där sen dag 1 för dig men tacket jag fick va att du spotta mig i ansiktet och försvann från mig. men det gör inget. det finns gott om vänner. men du är inte ämnad till att vara en av mina riktiga vänner. du va bara en vän jag skulle ha i livet men ingen som skulle dela glädjen senare med mig.
men jag går vidare precis så som jag alltid gjort när alla som inte ska finnas i mitt liv har visat det:)

( är du inte med mig är du inte en del av mig)

xoxo felicia

Postat av: Elina

Nemen taaacxk=) allt bra, sj då? GUUUD va snyggg bild på dig=D=D=D

2012-02-24 @ 12:36:26
URL: http://emk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback