HELG!!!!

Jag är så glad det är helg. jag behöver vila ut denna helg annars kommer jag ramla ihop nånstans och inte kunna må bra alls. ahahhaa.
men ialla fall idag så blir det skolan, sen efter det blir det jobb:) herregud mycke jobb på gång här alltså :) men innan jobbet ska jag till banken och få ett nytt kort ;D för mitt kort slutade funka igår.. precis när jag får min lön också fuck that shit asså:(

sen fick lilla felicia sin mens igår också. tror ni hon mådde bra av det elr nej fan absolut inte. men ialla fall jag ska fixa mig nu:) tog lite bilder från köket igår men ni får bilderna sen. min data har fått nån jävla mens så jag man inte lägga över nånting på den :O

(DANSEN)

xoxo felicia

Postat av: MAHIILDAS - fotoblogg

Hahah jag tränar ute varje dag ;) spelar ingen roll om det är vinter. man får helt enkelt följa "klä sig efter väder" ;)

2012-02-17 @ 10:32:52
URL: http://mahiildas.blogg.se/
Postat av: Fannie

aw , fin blogg du har tjejen! :)



Kommentera gärna min blogg också! :D

Ha en bra dag! Kramis.

2012-02-20 @ 17:14:57
URL: http://fanniecharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback