svar på en fråga:)

Tintin  (tiinaa.blogg.se) om orkar inte mer!! när man har förlorat allt:
en fråga varför har de flesta afrikanerna typ löshår det är jätte fint men asså varför har ni det?







asså jag vet inte riktigt vad ja ska svara.. men jag har det dels för att vi kan gör OLIKA frisyrer med vårt hår utan att behöva klippa o mixtra o hela grejen. sen dels för att det får mitt hår o växa  snabbare :) sååå aa det är anledningen. jag nehöver inte klippa mitt hår om jag vill ha det kort. jag kan bara lägga in kort löshår som är insytt. vill jag ha super llångt e det bara o sy in låångt :) och sen så behöver jag inte tänka på det så mycke mer. för att jag behöver inte ta in o ut hela tiden liksom:) utan det sitter fast:)



( japp)
09 Februari, 17:40

Postat av: Anonym

fin design :)

2012-02-18 @ 05:33:15
URL: http://llinahmoomba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback